Απονομή Βραβείων Αριστείας στο Τμήμα Ανθρωπιστικών Σπουδών του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (20 Μαΐου 2026, ώρα 19.00, Αμφιθέατρο Παλαιάς Νομικής, Κομοτηνή)

Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η τελετή απονομής των Βραβείων Αριστείας της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης. Η εκδήλωση έλαβε χώρα στις 20 Μαΐου 2026 στο Αμφιθέατρο της Παλαιάς Νομικής στην Κομοτηνή και τα βραβεία απένειμε ο Κοσμήτορας της Σχολής Καθηγητής κ. Ευθύμιος Λαμπρίδης.

Ο θεσμός αυτός, ο οποίος καθιερώθηκε από τη Σχολή Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών και συνεχίζεται δυναμικά στο νέο ακαδημαϊκό περιβάλλον του Τμήματος Ανθρωπιστικών Σπουδών, συμπληρώνει φέτος έξι χρόνια παρουσίας, επιβραβεύοντας την αριστεία στην έρευνα, τη διδασκαλία, την κοινωνική προσφορά και τις ακαδημαϊκές επιδόσεις των μελών της οικείας πανεπιστημιακής κοινότητας.

Για το ακαδημαϊκό έτος 2025–2026 απονεμήθηκαν:

  1. το Βραβείο Διακεκριμένων Επιδόσεων και Έρευνας στον Καθηγητή Οθωμανικής και Τουρκικής Γλώσσας και Γραμματείας κ. Γεώργιο Σαλακίδη,
  2. το Βραβείο Διδακτικής Ικανότητας και Προσφοράς Εκπαιδευτικού Έργου στην Επίκουρη Καθηγήτρια Ελληνιστικής και Ρωμαϊκής Ιστορίας κ. Ελένη Φάσσα,
  3. το Βραβείο Κοινωνικού Έργου και Δημόσιας Προσφοράς στον Καθηγητή Θρησκευτικών και Εκπαιδευτικών Θεσμών των Ελλήνων στην Τουρκία κατά τον 19ο και 20ό αιώνα κ. Πασχάλη Βαλσαμίδη,
  4. το Βραβείο Διακεκριμένων Επιδόσεων Υποψήφιου Διδάκτορα στη Βιοαρχαιολόγο κ. Παναγιώτα Μπανταβάνου,
  5. το Βραβείο Ακαδημαϊκής Επίδοσης Προπτυχιακού Φοιτητή στη φοιτήτρια κ. Αναστασία Κουτσίδου.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης τονίστηκε η σημασία της διαρκούς επιδίωξης της αριστείας, της ερευνητικής δημιουργικότητας, της ποιοτικής διδασκαλίας και της κοινωνικής προσφοράς, αξίες που βρίσκονται στον πυρήνα της ακαδημαϊκής αποστολής του Τμήματος Ανθρωπιστικών Σπουδών.

Η βράβευση των μελών ΔΕΠ, των νέων ερευνητών και των φοιτητών και φοιτητριών με εξαιρετικές επιδόσεις αποτελεί έμπρακτη αναγνώριση της προσπάθειάς τους, αλλά και κίνητρο για τη συνεχή καλλιέργεια της γνώσης, της επιστημονικής αριστείας και της ακαδημαϊκής προόδου.

Το Τμήμα Ανθρωπιστικών Σπουδών συγχαίρει θερμά τους βραβευθέντες και τις βραβευθείσες και τους εύχεται κάθε επιτυχία στη συνέχιση του έργου και της πορείας τους.

H εκδήλωση ολοκληρώθηκε με το ρεσιτάλ κιθάρας του εξαίρετου Κομοτηναίου συνθέτη κ. Δημήτρη Σβυντρίδη.